F3 800
 

F3 675 EAS ABS

F3 800 EAS ABS

F3 800 RC

F3 800

MV Agusta F3 800 vychází z revolučního motocyklu F3 675, jenž získal ocenění  "nejkrásnější šestistovka na světě" a nabízí ještě lépe, než její sestra extrémní emoce na běžné silnici i na okruhu. Tříválcový motor využívá revoluční řešení s protiběžnou klikovou hřídelí, řešením které bylo dříve využíváno jen na motocyklech MotoGP spolu s nejkompaktnějším rozvržením na motocyklu třídy Supersport. To jsou jen některé z vlastností, které dělají novou F3 800 nejdůmyslnějším supersportovním motocyklem s nejlepším zpracováním a řízením dynamiky vozidla, která je srovnatelná s nejvyspělejšími Superbiky díky novému systému MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System).
 
MV Agusta F3 800 má nejpokročilejší a výkonný motor střední vyšší třídy. Jedná se o ultrakompaktní řadový tříválec, dokonale vyvážený z velmi pokročilých materiálů a vybavením elektronikou. Díky systému MVICS  s Full Ride by Wire ovládáním motoru včetně 4 přednastavenými mapami z toho jednou osobně přizpůsobitelnou mapou, včetně kontroly trakce s 8 různými úrovněmi je motocyklem s velmi pokročilou technologií..
 
Podvozek je také neuvěřitelně pokročilý: úspěšným vývojem, jehož cílem bylo dosáhnout maximálního dynamického výkonu v kombinaci s optimální tuhostí, nabízí bezkonkurenční úroveň pocitu za všech jízdních podmínek ve srovnání s ostatními motocykly v této kategorii.
 
Vývoj stejně jako u MV Agusta F3 675 byl založen na základní filozofii, která byla vždy charakteristická pro všechny předchozí MV, což je perfektní rovnováhu mezi designem a funkcí, které společně vytváří objekt, který je jedinečný nejen svou krásou, ale i funkčností a nutno potvrdit, že se toto zadání podařilo...
 
Ultrakompaktní MV Agusta 3 válcový motor s minimálními rozměry při 79 mm vrtání a krátkém zdvihu 54,3 mm, je tedy výrazně podčtvercový a dosahuje vysokých otáček tříválcového motoru sportovního motocyklu. Maximum vyspělého výkonu 148 koní při 13000 otáčkách za minutu spolu s 88 Nm točivého momentu při 10,600 ot. Poprvé v historii výroby sériových motocyklů využívá s F675 protiběžnou klikovou hřídel, která přispívá k dokonalé dynamické rovnováze, stejně jako zlepšení ovladatelnosti motocyklu.
 
Nejmodernější elektronický řídicí systém MVICS 2.0 motoru na supersportovním motocyklu byl vyvinut speciálně pro motor tohoto mimořádného  tříválce. Systém vstřikování paliva využívá dvou vstřikovačů paliva na válec, který umožňuje, aby motor využíval rekordní úrovně výkonu a kontroly v každé situaci. Jezdec si vybírá jednu ze 4 dostupných map, nebo si upraví další mapu.