F4  - F4RR - F4RC

F4

F4RR

F4 RC

 

MV Agusta F4 zahrnuje nejnovější technologie a vývoj motoru – čímž se podařilo obnovit její vlastnosti se základním cílem, aby se F4 stala jedním z nejvyspělejších sportovních hyperbiků na trhu.  
Novou řadu tvoří tři verze F4, F4RR a F4 RC, která umožňuje u těchto verzí různá technická řešení, jež uspokojí každého jezdce. F4 RC obsahuje nejmodernější technická řešení, obohacená o celou řadu technických specialit (nabízí kompletní kontrolu nad vozidlem a maximální výkon: řízení podvozku, využití snímačů setrvačnosti vozidla, unikátní systém řízení motoru s ride-by-wire systémem, Öhlins elektronické regulace odpružení a tlumič řízení, stejně jako specifické racing titanové ojnice.) Některé unikátní a komplexní technologie F4 RR byly rozšířeny na verzi F4, tedy ty, které sdílejí podobné estetické a funkční inovace. Je to přepracovaná a lehčí  charakteristická čtveřice koncovek tlumiče výfuku, nová lehká kovaná kola a nový přední spoiler integrovaný do předního krytu s DRL (denní LED svícení) s vylepšeným designem, stejně jako nové zadní světlo. Všechny jsou doplněny zcela novou grafikou a barvami.
 
V detailu, hlavní rysy MV Agusta F4: krátkozdvihový  čtyřtaktní řadový čtyřválec s centrálním rozvodovým řetězem  a radiálním uspořádáním ventilů,  MVICS technologie (Motor & Vehicle Integrated Control System), ELDOR (elektronika s ride-by-wire systém a regulovatelné čtyři mapy  - PLYN nastavitelná citlivost , Maximální KROUTÍCÍ MOMENT  - REAKCE MOTORU  - BRZDĚNÍ MOTOREM ( všechny tyto parametry volitelné mezi Normal, Sport a déšť),  kontrola trakce nastavitelná v osmi úrovních,  EAS (Electronic Assisted Shift),  Öhlins pérování s elektronickým ovládáním (F4 RR), Brembo monoblokové brzdové třmeny (model M50 na F4 RR)
 
Motocykl F4 již získal bezpočet ocenění z titulu špičkového designu. Smyslné tvary kapotáží  inspirovaly návrháře při výběru grafiky a barvy. Přední světlomet je lemován dvěma výraznými světlovody umístěnými na náběžné hraně spoileru a je aerodynamickým prvkem a stává se i výrazným prvkem v čelním pohledu ať ve dne nebo v noci, stejně jako pomoc ke zlepšení aktivní bezpečnosti zvýšením čelní viditelnosti. Podobně zadní intenzita světla je výraznější v integrovaném koncovém světle .